Co je infopodnikání?
Infopodnikatel, občas rovněž nazývaný plážový podnikatel, je ten, kdo pro své podnikání využívá chytré nástroje, technologie (nejčastěji online), jenž mu podnikání automatizují do maximální míry. Info-podnikání je založeno na prodeji vynikajících informací, know-how a zkušeností (info-produktu). Infopodnikatel svým vystupování potvrzuje status experta ve svém oboru a zárověň si buduje důvěru. Mezi nejznámější předností plážového podnikání je, zásluhou online technologiím, příležitost pracovat kde chcete, kdy chcete a jak chcete.
Naučte se krok za krokem jednoduchý postup,který používají ti nejúspěšnější na netu. Dozvíte se i jednu základní věc, bez které nemáte šanci uspět.
Pavel Hrdlička, kterého jistě všichni znáte jako úspěsného
info-podnikatele a autora mnohem úspěšnějšího
online tréninku Facemark akademy, zahajuje nový online program s názvem
Elite Marketing. Pokud jste absolvovali program
FaceMark Academy, tak mi musíte dát za pravdu, že tento kurz byl vskutku unikátní a hodnotný a je na místě věřit, že i nový program bude ten nejlepší, které lze na českém internetu sehnat.
Proč lidé jako
David Kirš, nebo Jiří Vokáč Čmolík dokáží vydělat více než
10 milionů korun za 1 týden prodeje v jejich online kampani a přitom ostatní pouze živoří. Vím, jakou vlnu emocí vzbuzují na internetu tyto dvě jména. Někdo jim závidí a nadává na ně, někdo je obviňuje, že jen manipulují s lidmi
http://owww.cz/tag/milionove-imperium/. Co, ale nemůže nikdo popírat, tak jsou to zrovna profesionálně vypracované a fungující kampaně. Nejspíš si hodně z Vás říká, co Vám tady asi budu slibovat. Zase další týpek, jenž mi naslibuje miliony bez práce, dá mi falešnou naději a pak mě zkusí nabídnout nějaký nesmyslný produkt. Nebudu nic slibovat, chci jen prozradit postup, kteří právě ti úspěšní používají. Tato strategie Davidu Kiršovi v březnu vydělala
5.3mil. Kč